برند آکوا فرش Aquafresh

خمیردندان کرست 7 منظوره نعناعی

برند آکوا فرش Aquafresh

برند آکوا فرش Aquafresh با بیش از 40 سال سابقه در تولید خمیردندان تلاش بسیاری برای محافظت از دندان‌ها کرده و هنوز هم یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار جهانی است.

پیدایش آکوا فرش  Aquafersh

هنگامی که SmithKline Beecham در ابتدا خمیر دندان Aquafresh® را تولید کرد ، برای تبدیل شدن به یک مارک برتر خمیردندان در بازار بهداشت دهان طراحی شد.

SmithKline Beecham می دانست که برای موفقیت ، خمیردندان آنها باید از یک ویژگی متفاوت و متفاوت از رقبا برخوردار باشد. آنها به دو مورد رسیدند:

1. برند آکوا فرش Aquafresh اولین خمیر دندان راه راه بود که در آن زمان وارد بازار بهداشت دهان و دندان شد. در اصل دارای نوارهای سفید و آبی بود و با دو مزیت اصلی محصول هماهنگی داشت: نفس تازه و مبارزه با پوسیدگی دندان.

2. برند آکوا فرش Aquafresh همچنین اولین مارکی بود که “طراوت” را به عنوان یک مزیت عمده محصول برای مصرف کنندگان ارائه داد. داشتن نفس تازه و خمیردندان خوش طعم در آن زمان برای جوانان و خانواده ها مهم بود و امروزه نیز به همین ترتیب باقی مانده است.

نحوه راه اندازی Aquafresh نیز به جذابیت آن افزود. سبک جدیدی از تبلیغات برای راه اندازی آن طراحی شد. در تبلیغات ‘Ocean of Freshness’ از تصاویر دریاهای آبی و موج های تاجی برای برقراری ارتباط با طراوت و طعم محصول استفاده شده است.

این تبلیغ در تمایز بیشتر برند از رقبای آن بسیار موثر بود و Aquafresh به سرعت به عنوان بهترین و مدرن ترین مارک خمیردندان در بازار تثبیت شد.

نیازها و خواسته های مصرف کنندگان به طور مداوم در حال تغییر و تحول است. به همین دلیل ، شرکت ها باید مارک های خود را توسعه دهند تا از مرتبط بودن و جذابیت بازار هدف خود اطمینان حاصل کنند.

آگاهی و علاقه به بهداشت دهان و دندان بطور قابل ملاحظه ای گسترش یافته و در نتیجه نیازهای جدیدی بروز می کند.

مردم می خواستند از پوسیدگی جلوگیری کنند ، نفس تازه کنند و نسبت به ظاهر دندانهایشان احساس اطمینان کنند. در اوایل دهه 80 ، زمان آن بود که در پاسخ به این روندهای نوظهور ، تغییراتی در محصول اصلی Aquafresh® ایجاد کنیم.

استراتژی توسعه محصول برای توسعه محصولات آینده در حال اجرا بود. این امر به منظور رسیدن Aquafresh به موقعیت پیشرو در بازار ضروری بود. مصرف کنندگان در مورد بهداشت دهان و دندان آگاهی بیشتری کسب می کردند و مبارزه با پلاک مسئله مهمی شده بود.

برند آکوا فرش Aquafresh خط تولید خود را با در نظر گرفتن روندها و تحولات مختلف بازار در طول سال ها ، از جمله طعم های جدید ، بسته بندی پمپی ، و نوار سوم ، قرمز ادامه داد.

به عنوان یک نتیجه از تحقیقات و استراتژی بازاریابی پشت Aquafresh® Whitening ، خط تولید همچنان به عرضه های متنوعی که امروزه می بینید رشد می کند .

 

شما میتوانید محصولات برند آکوا فرش Aquafresh را براحتی از وبسایت اینترنتی ای خرید 24 تهیه کنید .

منبع وبسایت آکوا فرش : https://www.aquafresh.com/about-aquafresh.html

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 3 =

دسته بندی محصولات