برند پورچوز (porcoz)

برند پورچوز (porcoz)

برند پورچوز (porcoz)

برند پورچوز (porcoz) زیر مجموعه شرکت لونت کیمیای (Levent Kimiya) ترکیه است که به دلیل کیفیت خوب محصولات خود توانسته خود را وارد بازار ایران کند و در مواردی که سایر شوینده ها از پس تمیزی بر نیامده اند ، PORCOZ درستی و برتری خود را نشان داده است.

محصولات برند پورچوز (porcoz) در بیش از 40 کشور دنیا عرضه می شود . لازم به ذکر است در بازارهای جهانی با نام تجاری CLENID  عرضه می شود .

محصولات برند پورچوز (porcoz) در وبسایت ای خرید 24 (www.ekharid24.ir) عرضه می شوند و شما می توانید با خیال راحت این محصولات را درب منزل تحویل بگیرید .

 

محصولات برند پورچوز (porcoz) :

                                                 

 

مایع جرم گیر PORCOZ (حلال زنگ زدگی و آهک)  :

بر خلاف جرم گیر های رایج که بوی اسیدی تندی از خود متصاعد می کنند، بی بو بوده و در زمان استفاده از آن تاثیرات تنفسی بدی از خود به جا نمی گذارد .

به دلیل داشتن اثر منحصر به فرد روی رسوبات آهکی از جرم گیر پورچوز برای تمیز کردن رسوبات کتری و سماور و شیرآلات می توان استفاده کرد .

درب بطری جرم گیر PORCOZ دارای قفل ایمنی کودک است و برای باز کردن درب بطری ابتدا روی درب بطری از بالا فشار می دهیم و هم زمان با فشار دادن درب را باز می کنیم .

 

اسپری تمیز کننده آشپزخانه پورچوز :

تمیز کننده گاز ، کوره ، شیر آب ، سینک ، پیشخوان آشپزخانه ، کابینت آشپزخانه ، سنگ مرمر ، کاشی و سرامیک ، آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ ، چنگال ، چاقو و قاشق ، گلدان و تابه ، مبلمان باغ ، دوچرخه ، می توانید از آن در تمام رینگ ها و سطوح ساخته شده از مواد مشابه رینگ خودرو و وسایل آشپزخانه استفاده کنید .

 

اسپری لکه بر پورچوز :

پاک کننده لکه و کثیفی در پارچه های نخی ، پشمی ، پارچه های مصنوعی ، لباس های رنگی و سفید ، فرش ، پرده ، مبل و روکش مبل

 

پاک کننده بسیار قوی روغن پورچوز :

مناطق مورد استفاده :
اجاق گاز ، کوره ، کباب ، عصاره گیر ، هود ، سرخ کن و کثیفی های سخت در آشپزخانه شما ، گلدان های گرانیتی و سرامیکی از جنس استیل و قابلمه ، ظرف قهوه ، قوری و تمام وسایل مشابه آشپزخانه ، کابینت آشپزخانه ، سینک آشپزخانه

این پاک کننده به دو صورت اسپری و بطری عرضه شده است .

 

تمیز کننده حمام و سرامیک پورچوز :

پاک کننده هر نوع مواد صابون ، بقایای آهک ، لکه های زنگ زدگی ، خاک حمام همچنین آلودگی و تشکیل لکه های آب روی سطوح را به تأخیر می اندازد.

مناطق استفاده: سرویس بهداشتی ، شیر آب ، کابین دوش ، توالت و وان ، سر دوش ، شیشه ، کاشی و سطوح حمام سرامیکی ، فاصله کاشی (اتصالات)

 

ژل بازکننده لوله پورچوز :

موارد استفاده :
بازکننده هر نوع انسداد ناشی از روغن ، مو ، مواد باقیمانده صابون و مواد باقیمانده در سینک های حمام و آشپزخانه ، وان بدون استفاده از آب داغ .
می توانید بدون هیچ مشکلی در سرویس بهداشتی و بازکردن لوله های ساخته شده از پلاستیک ، PVC و سایر مواد مختلف ، از ژل بازکننده لوله پورچوز استفاده کنید .

 

مایع جرم گیر ماشین ظرفشویی پورچوز :

از بین برنده رسوبات آهکی ، از بین برنده چربی ها ، تمیز کننده و باز کننده لوله های داخلی دستگاه ، افزایش طول عمر دستگاه

 

مایع جرم گیر لوازم خانگی کوچک پورچوز :

موارد و لوازم استفاده : 

  • جرم گیری و تمیز کننده دستگاه قهوه سازی
  • چای ساز
  • دستگاه اسپرسو ساز
  • کتری برقی

شما همراهان گرامی وبسایت ای خرید 24 می توانید محصولات برند پورچوز (porcoz) را با لمس لینک مقابل مشاهده نمایید ====>>> مشاهده  محصولات برند پورچوز (porcoz)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =

دسته بندی محصولات